All lycka till dig Baby!

I morse när jag vaknade hade jag fått ett sms ifrån min käraste Tessa där det stog det att hon var inne på förlossningen. Spännande, har tänkte på det hela tiden i dom två timmarna jag har varit uppe. Hoppas att allt går bra nu bara.

Haha, guud jag kommer ihåg när jag och Simon kom in till förlossningen. Då fick vi låsa in våra mobiler och allt sånt i ett skåp för man fick inte ha med sig det in. Sen fick vi komma in i ett undersökningsrum där dom skulle kolla hur öppen jag var, jag var ju helt öppen redan innan vi kom till sjukhuset så då blev det ju ganska bråttom till ett förlossningsrum och påvägen dit fick jag panik och sa till Simon att han var tvungen att springa tillbaka och höra av sig till Tessa att det var dags nu, haha! Lite halvkonstigt såhär i efterhand men det känns ju bra att jag tänker på mina vänner iallafall, hehe.

Nu ska jag kolla lite desperate housewives och fortsätta tänka på Tessa och Jonas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0