Dirty picture

AazzzÅ! Det märks verkligen att jag inte är en "kontors tjej", har precis suttit och knåpat ihop mitt CV, jag döör!
Hatar sånthär! Så fort någon säger meningen "skriv det där" eller "fyll i det där" så får jag en sån otrolig lust att bara ge den personen en snyting rakt i fejjan. Men aa nu har jag ju redan fixat färdig mitt CV så nu behöver jag ju inte vara sådär längre. Tur det, inge kul att vara frustrerad, arg och sur liksom.

Just nu sitter jag bara och väntar på att Melle ska vakna upp från sin lur så att han kan sitta i sin vagn och ha de skönt medans jag ska släppa runt på honom när jag tränar.

Igår var mamma och brorsan och hälsade på, trevligt! Jag bjöd på mat, blev Wok! Mamma tyckte det var "jäääättegott" medans brorsan tyckte det "smakade okej", haha. Kul att nån gillade det iallafall!

Neee, nu måste jag fortsätta att leka vuxen ett tag till och skicka iväg mitt CV till Joakim min jobbcoach, undra om jag får kalla honom Jocke? Jag tror inte det, han verkar vara så allvarlig hela tiden så han vill nog bli kallad Joooaakim istället. Lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0