Feel again

Tjaa!
Skakar som ett litet löv, det är kallt som fan här hemma.
Har varit på arbetsförmedlingen och träffat Jocke(jobbcoachen ni vet och jaa jag fick kalla honom jocke) idag, jag fick läxa. Han sa att jag skulle fråga folk hur dom skulle beskriva mig som person, så jag tänkte att det finns ju inget bättre sätt än att fråga alla er som sitter här och läser. Det behöver inte vara några långa dikter räcker gott med ett par ord, såååå klara färdiga SKRIV!

Igårkväll var Elin här på besök, hennes Simon spelar hockey tillsammans med min Simon så vi är ju ungefär lika ensamma när dom är borta hela tiden så vi kan ju lika gärna vara ensamma tillsammans. Vi slö kollade på tv och pratade strunt så som bara tjejer kan.

Nu ska jag snart traska bort till förskolan och plocka upp Melle sen ska vi gå till stan och hoppa på bussen till Malmköping för vi ska hälsa på familjen några dagar. Simon har hockey varje dag den här veckan så han kommer ändå inte vara hemma så jag och Melle kan ju passa på att ta lite "semester". Måste packa färdigt väskorna nu så vi hinner komma med bussen sen

Kommentarer
Postat av: Tessa

Du är glad, positiv, social, framåt och utåtriktad :)! Lite saker som beskriver dig ;) ♥

2010-09-21 @ 19:01:12
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0