Gå och dö E.ON!

Asså något av dom väärsta jobben i världen måste nog fan vara knacka-dörr-försäljare. ALLA hatar dom! Roligt att gå till jobbet då liksom? Visserligen är det ju inte själva personen man ogillar egentligen men iallafall.
Det var nyss en här och plinga på men ni snabbtänkta kanske redan hade klurat ut det. Hon kom ifrån e.on ni vet elbolaget?, hon var här för ett tag sen och ville erbjuda oss att byta till dom, vi sa nej. Palla sånt! Vi bor ju endå i en liten lägenhet och betalar en skitsumma några gånger om året.
Men hon kom som sagt tillbaka hit idag. Direkt när jag öppnar dörren kände jag igen henne och tänkte "NEEEEEEEEEEJ jag orkar inte stå här hela fredagskvällen" men hon drar på sig sin allra smörigaste röst och börjar "Heeeej jag kommer ifrån e.on" och jag svarar som ett surt gammalt äppelskrutt "Jag vet, du har varit här förut" och hon fortsätter med att säga att hon var här för fyra månader sen och nu undrar hon varför vi tackade nej första gången hon var här. För att vi inte vill KANSKE? Men jag sa bara att vi ska flytta snart så då gick hon igen.

Kul fredags nöje liksom?!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Sandra! Helena, från landet här. Minns du mig? :P Jisses vad länge sen. Hur mås det nuförtiden? Gullig unge du har fått!! :D

2010-09-05 @ 19:27:41
Postat av: Sandra

Men Heej Helena!:D

Fan vad kul och höra från dig, har tänkt på dig många gånger!haha

Här är allt bara bra! Hur är det med dig?Vad gör du om dagarna?

Aa visst är han gullig;) Synd bara att han inte är så lik mig så att jag kan ta åt mig, haha!;D

2010-09-06 @ 18:40:58
Postat av: Helena

Det är bra med mig. :) Jobbar lite då och då på hemtjänst medans jag tänker på vad jag vill bli.

[email protected] är min mail förresten. :)

2010-09-07 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0