Lean on me

Hej!

Jag fryser som faa-aan! Har precis varit ute och tränat så jag borde ju liksom vara varm, inte kall.
Ni skulle bara veeeta hur tråkigt jag har just nu i denna sekund! Det tråkigaste är ju att jag kommer fortsätta att ha tråkigt i typ 1,5 dygn till. Simp har match idag, samling klockan kvart över fyra och han slutar ju jobba klockan fyra så ni kan ju räkna ut själva hur mycket vi hinner ses idag, för er som inte orkar räkna ut det kan jag ju säga att vi kommer ses kanske 5 minuter? om ens det. Jag kommer nog ha hunnit somna ikväll innan han kommer hem också, skojigt. Fast i morgon är han ledig, ioförsig så ska han hem till Daniel och Emma efter jobbet för att tapetsera deras sovrum, men det kommer ju förhoppningsvis inte ta hela kvällen.
Melle den lilla skiten är ju på förskolan också så jag är alldeles ensam, buhu stackars mig! Börja grina allihop!

Nu ska jag äta frukost och duscha
Hörs.

Kommentarer
Postat av: Emma

När han tapetserat imorn får du tillbaka han från oss iaf ;)

2010-09-15 @ 20:22:19
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0