Lilla korren

Veeet ni vad som hände i tisdags??Det är så hemskt så jag vill knappt skriva det men gör det iallafall!
Jag fick bevittna döden!
När jag klev av bussen utanför Mamma och pappa så kom det en liten ekorre alldeles jätteglad och lycklig som skulle skutta över vägen.. och så kommer det en bil.. SMACK!! Den gör ett litet ryck och sen blir den helt still, buhu! Stackarn! Jag tänkte nästan samla ihop hela Malmköping för en begravning men hejdade mig och gick hem och blev bjuden på mat istället.

Snart ska jag ta mitt pick och pack och åka hem till stan igen, det blev ingen hockeyträning för Simp ikväll så tänkte åka hem och överraska honom!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

NEJ STACKARE!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :(

2010-09-23 @ 18:58:57
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0