Min pappas dotter

Tjaa!
Länge sen, jag vet!

Har haft så jäkla mycket skit att ta hand om senaste dagarna. Jag blir så trött och vill bara gå under jorden! Det har varit massa arbetsförmedlingen-tandläkaren-viktigapapper-längenhetsuppsägning och sånt skit. Massa såntdär viktigt som jag bara helst av allt vill slippa. Men nu har jag iallafall fixat allt.
Nu är det bara min ryggvärk som tynger mig, har så förjävulskt ont så det är helt sjuk! Jag har beskrivit smärtan genom att säga "det gör så jävla ont så jag vill gråta så fort jag rör mig" och då skojar jag inte, jag vill verkligen gråta! Men nu har det övergått till "det gör så jävla ont så jag vill gråta heela tiden, jag behöver inte ens röra mig". Det är näääääästan så att jag funderar på sjukhuset men bara nästan. Jag är en sån som inte går dit i onödan direkt, det ska liksom kännas som att döden är här för att jag ska gå dit. Jag är min pappas dotter, han är likadan! Men om det inte börjar bli bättre i helgen så KANSKE jag tar tag i det nästa vecka, vi får väl se.

Annars dåå? Inte mycket, spelar mest sims på "fritiden", alltså när jag inte tar hand om Melle och hemmet.
Kanske ska spela lite nu, Melle sover middag.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0