Skinny

Morrn!
Har precis varit ute och tränat. Man kan verkligen säga att det har blivit skillnad mot när jag började i våras, då gick jag en sträcka som tog ungefär en timme och om jag går samma sträcka nu så tar det bara en halvtimme, så har fått byggt på den lite så att jag får vara ute en stund. Känns ju rätt bra att det händer någonting iallafall. Kroppen har det faktiskt blivit lite skillnad på också fast det känns inte lika bra för jag är liksom redan nöjd. Det skulle ju inte vara så kul om jag tillslut ser ut som en vandrande pinne, typ som när jag var mindre. Det är inte bara dom som är "tjocka" som är missnöjda men sina kroppar, jag kände mig inte helt på topp när jag var yngre för jag tyckte att jag var alldeles för smal men hade väääldiga problem med att gå upp, vilket jag fortfarande har. Fast nu är jag ju nöjd som jag är och tycker att jag är "normal" i kroppen så lägger inte så mycket energi på sånt där. Tänk på det här nästa gång ni säger till någon "Guuuud vad smal du är" för en som är för smal enligt sig själv känns det lika hårt som att säga till någon som är överviktig "Guuud vad tjock du är"!

Nu när jag har gjort allt för att skjuta upp att rensa förådet nere i källare så finns det inget som stoppar mig längre, så måste ta tag i det nu.


Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0