Tröttis

Hej!

Jag är trött idag och Melle är typ sjuk, han är snorig som sjutton..hoppas det går över tills i morgon annars missar han förskolan.

I fredags var jag hos tandläkaren på undersökning och då frågade han mig dom där obligatoriska frågorna

Röker du? Nee
Snusar du?Nee
Äter du mycket godis?Inte så mycket alls
Dricker du mycket läsk?Nee någon gång ibland bara

Just då kände jag mig nästa lite stolt över mig själv som kunde svara så bra på frågorna och faktiskt vara helt ärlig. Idag känner jag mig som en skurk för i helgen har jag ätit ett kilo godis, hällt i mig typ en liter läsk och ätit en del glass. Förlåt doktor Tand!
Resten av helgen har vi varit i lekparken och på stan. Vi var även en snabbsväng hem till Daniel(Simons bror) och Emma som håller på att flytta ihop, puttinutt!

Nu kom Simp hem så nu ska vi laga mat!
Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0