.

Tjaa!

Ingen bloggning på några dagar, det är Toves fel! Tänkte om ni vill skylla på någon!
Hon har sovit hos oss ett par dagar, vi är ju liksom arbetslösa hon och jag så vi kan leka att vi är 12 år och ha pyjamasparty hur mycket vi vill nu, det är helt okey! Synd att jag inte får några pengar för det bara.
Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och träffat min jobbcoach, han heter joakim och verkar ganska bra, och det var ju bra. Sen gick jag och hälsade på Simp och dom andra som han jobbar med just nu, dom skrattade åt Melle och flinade mot mig. Dom verkade ju rätt trevliga. Jag vill också börja jobba så man kan träffa massa mysiga byggubbar som man kan skratta åt på rasterna.

Sen skulle det komma två stycken och kolla på lägenheten idag, en skulle komma halv ett och en skulle komma klockan ett men han som skulle komma ett har inte dykt upp än så jag börjar misstänka att han inte kommer komma. Känns ju rätt otrevligt. Han ringde ju ändå igårkväll och frågade om han kunde komma och kolla, han fick tillochmed bestäma vilken tid och så kommer han inte ens. Jag som fick pina stackars Melle som var jättetrött att vara vaken för att han skulle komma hit. Men nu har jag lagt Melle iallafall så om han nu skulle dyka upp får han smyga in och vara tyst när han ska kolla sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0