L for Love

lågt med bloggandet, högt med jobbsökandet!
Har suttit och pillat med mitt cv och allt sånt väldigt mycket på senaste tiden. Igår skickade jag iväg mina första jobbansökningar. Har fått svar från en det blev ett nej, suck. Men jag har ju några till så det är lurre. Och om det nu skulle vara så att det sitter någon vänlig själ där ute och läser som har kontakter inom byggbranschen så är det faktiskt helt okej om ni försöker hjälpa mig att få ett jobb;)

Helgen spenderades med sånna jag tycker mycket om!
Fredagen blev en myskväll med lilla familjen och sånt kan man ju inte få för mycket av.
På lördagsmorgonen kom Elin hit och hon, jag och Melle gick till stan och sen vidare till TP där vi möte upp grabbarna. Heimann fyllde 20 förra veckan så killarna kidnappade honom i lördags och tvingade honom att göra massa pinsamma saker och aa jag och Elin ville bara ha lite skadeglädje så vi gick dit för att skratta åt honom, haha!
Sen gick vi tillbaka till stan igen och så vidare till ishallen där våra Simonar skulle ha match. Efter den skildes vi åt alla tre, Elin hem till sig, jag hem till mig och Melle hem till sin farmor och farfar i Kjula. Någon timme senare plingade Hanna på dörren. Vi fixade och pratade massa strunt innan vi åkte hem till Heimann för att bli bjudna på mat och annat gott. Sen blev det stan och krogen och hela köret och tillslut hem och sova, lite skönt.
Söndagen bestog av slapp, fotboll, pizza och häng med gänget.

Ojojoj , nu måste jag traska bort till förskolan och hämta Melle ser jag, när blev klockan såhär mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0