Dag 2

Heeej!

Nu är jag inne på andra dagen på nya jobbet, det går hur bra som helst. Satte gummi hela dagen igår och så har jag satt plattor hela dagen idag. Killarna jag jobbar med är bra, dom är roliga. Skönt! Var rädd att jag skulle hamna med någon surgubbe som inte tycker om att jobba med tjejer.
Förutom att jobba har jag inte gjort något nu i veckan, man hinner ju för sjutton ingenting.

Helgen däremot hann jag med både det ena och det andra. I Fredags var Tovis, Malin och Ellen här för lite hejdåkrök. Malin åker snart till Turkiet och jobbar tills i höst så vi var ju tvungna att säga hejdå ordentligt. Först var vi alltså här hemma sen for vi vidare ut, dock bara jag och Tove. Malin var sjuk och inte så pigg så hon blev hämtad och Ellen gick hem till sig. Väl ute så träffade jag på dom flesta jag känner här i stan. Skulle kunna skriva en bok om resten av kvällen men det har jag inte tid med. Den slutade iallafall med att jag kom hem vid fem på morgonen tillsammans med fyra sovgäster, haha.
Lördagen spenderades ut i Kjula med trerätters och annat trevligt. Det var så mysigt så vi blev kvar över natten.
På söndagen var vi oväntat nog också i Kjula he..he. När vi kom hem till stan lite senare gick jag hem till Tessa och Edvin. Sen var det mys med lilla familjen resten av kvällen.
En toppen helg! Får gärna återkomma!

Nehe nu ska Melle låna datorn och kolla på grodan boll, skojigt! Den har man ju inte sett tusen gånger förut, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0