Mobilstrul

Hallå!

Tänkte bara skriva lite snabbt att nu har jag skickat in min trasiga mobil IGEN!!Så nu har jag fått en fungerande lånemobil så nu kan ni smsa och ringa bäst ni vill. Har fått ganska mycket sms senaste dagarna men det har ju inte gått att öppna så vet inte vad det har stått eller vem det har varit ifrån så om det var något viktigt så får ni skicka igen nu när jag kan läsa dom;)

Nej nu ska jag springa iväg och hämta Melle från förskolan!
Det kommer ett inlägg med bilder från helgen senare idag/ikväll!

Ps. Var på intervju idag, det gick bra!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anne

Såg ditt inlägg "söker slav". Söker du fortfarande så kan jag rekommendera en bokning av stefan: slavenstefan.blogspot.com

2011-04-05 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0