Slagsta Glass

Idag har jag haft fullt upp hela dagen och det slutar inte än! Jag började med att springa och lämna Melle på förskolan sen kom Ulf från KC och hämtade upp mig för att åka och hämta ut lite kläder till jobbet på måndag. Sen åkte vi vidare till KC och fyllde i massa papper sen gå hem därifrån och lämna alla grejer, springa och hämta Melle. Sen mötte vi upp Tessa och Edvin så tog vi en låångpromenad till Slagsta Glass, gottigott!
Sen tillbaka hem igen och nu ligger lilleman och sover middag och jag ska hoppa in i duschen snart för ikväll kommer brudarna hit för en liten "hejdåfest" för Malin som ska åka utomland och jobba i år igen.
Puuuh, jag är redan trött! Men det går nog över sen.

Melle har fått dille på senap(Usch!) och ska ha det till allt, här har han smugit sig ut till köket och fått ur den ur kylskåpet och försöker äta direkt ur flaska. Not okey!haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0