Spets!

Jag mår fortfarande som en påse skit, kanske en aningens mini mini bättre! Men med soffläge resten av dagen ska det nog bli bra tills i morgon. Om det inte är bra till i morgon så ignorerar jag det och träffar tjejerna iallafall, hehe. Inget kan stoppa mig, har ju sett fram mot det här i flera veckor nu. Det kommer med all säkerhet att bli hur kul som helst precis som det har varit dom andra gångerna. Det är dresscode också så det är ju lite extra roligt. Spets är det tänkt att vi ska komma klädda i. Jag tänkte sy ihop något eget att ha på mig, fast om det skiter sig så har jag lite backup spetskläder i garderoben. Att gå dit i bara spetsunderkläder får bli sista utvägen, haha.



Fia! Om du läser det här så har min mobil lagt av så jag har inte fått ditt sms men så fort Simon kommer hem så snor jag hans telefon och hör av mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0