Vinka med vänster, hälsa med höger!

Haaallåå? (eko)

Här var det stillsamt! Fast nog är ni allt några stycken tappra själar som klickar er in här fast jag inte skriver så ofta.

Jaha vad har hänt sen sist då? Jag har jobbat, ätit, sovit och varit kräksjuk. Jag trodde seriöst att jag skulle dö, på riktigt DÖ! Så dåligt mådde jag. Men kämpe som jag är så gick jag till jobbet iallafall(stolt). Jag sprang och kräktes på rasterna, haha. Man vill ju inte stanna hemma första veckan liksom. Jag är typ kär i mitt jobb, det är såå kul. Skrattar hela tiden, jag har roliga arbetsvänner.

Alltså fråga, kan man byta från högerhänt till vänsterhänt när man är 21? Jag tror att jag har gjort det!haha

Just nu är Simpan nere på hemköp och köper melon åt mig, vi ska kolla film när han kommer tillbaka......nu kom han in genom dörren.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0