Sthlm i mitt hjärta!

Tredje dagen på jobbet är avklarad, semestern är som bortblåst och det känns som jag inte har varit ledig alls. Är uppe i Sthlm och sliter just nu, nästa vecka blir det ett annat ställe, Strängnäs?Köping? vi får se. Vi håller på att renovera om ett höghus, vi är på nästöversta våningen just nu och för att komma dit får vi åka korghiss på utsidan av huset. Jag är höjdrädd och det är inte kul. När vi kommer i höjd med trädtopparna känns det som jag ska dö, hehehe!

Ikväll har jag friserat om Melle igen, måste ungens hår växa så jäkla fort? Typ en centimeter på två veckor!

Musikvideon som jag var med i har kommit ut på youtube nu, hehe! Länk kommer att komma dock inte nu för nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar åka till jobbet klockan 05.45 imorgonbitti, Living the D eller vad säger ni?;)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0