Full när jag är tuff

Jaha, tänkte att ni skulle få höra det här om slicka-i-fejjan-killen!
Jag var alltså ute på krogen(för att kolla på Petter) här i stan för en vecka sen. Satt och pratade med några vänner och två söta bruttor som läser min blogg *Hejhej*!
Iallafall då kommer snuskpelle fram från ingenstans och frågar om han kan få en puss? Ehm nej jag pussas inte med folk jag inte känner skulle jag precis säga när han drar tag i mitt huvud och börjar slicka mig i ansiktet, om jag tyckte det var trevligt? Nja inte så värst, det var mest äckligt! Ryser fan när jag tänker på det...och inte på ett bra sätt.
När han släppte mitt huvud började han skratta och sen kommer jag inte ihåg mer. Jag blev så sjukt chockad så min hjärna slutade typ fungera. När jag kom ur chocktillståndet var jag redan på andra sidan krogen, ville antagligen komma därifrån. Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och slå han hårt!!
Tur som jag har så har jag världens finaste vänner som står bakom mig!<3

Och jag har bara två saker och säga till äckelpottan! 1.Skrattar bäst som skrattar sist! 2.HAHAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0