Rättegång idag, dags att få ett slut på det här nu!

Kan inte förstå att det fortfarade är folk som är inne här fast jag inte skrivit på månader! Inofficiellt är väl bloggen egentligen nerlagd men känner att jag behöver den lite idag!

Idag är det den 19 december och det är dags för rättegång. Det är Simons bilolycka som äntligen ska bli uppklarad. Jag mår inte asbra idag det kan jag erkänna. Tänk att om några timmar ska vi sitta där i ett rum tillsammans med den äldre mannen som förlorade sin fru, även den yngre mannen som förlorade sin mor kommer vara där. Det jobbigaste är att inte veta hur dom känner, skyller han det på sig själv? skyller han på Simon? tycker han att det inte var någons fel? Önskar han att det inte var han som förlorade någon utan tvärtom, att jag skulle vara den som förlorade? att Melwin skulle förlora?

Fick för första gången se bilder från olyckan för två dagar sen, fick ont i magen! Bilen såg ut som ett ihopskrynklat papper, det är ett under att det inte blev värre än vad det är.

Håller tummarna att allt går bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0