Firework

Tisdag idag! Jag tänker att det är torsdag, varrrför? Det blir ju bara jobbigt för jag tror ju att det är helg snart fast det inte är det. Det blev inget färgat hår i lördags, jag var för slö. Ska göra det idag istället. Jag har en liten konstig känsla i magen som säger att det kommer att bli fult, såå det känns ju bra.

Igår hängde jag med Tessa och E-man på stan tills Melle blev jobbig och vi gick hem igen, haha. Vi hann iallafall med det som var viktigast. Resten får jag ta en annan dag. Jag köpte födelsedagspresent till far min, två stycken faktiskt. Det här skriver jag mest för att retas med honom för jag vet att han läser(hejhej pappa!) och han är den mest nyfikna jag vet...efter mig själv.

Ikväll har Simpan match i Norrtälje så vi kommer ej att ses idag. Men jag ska ändå träffa Tessa och Elin ikväll så det gör inte så mycket för jag kommer ju vara upptagen då iallafall.

Färgning av håret nu, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjena!Knepp ett par kort på Pappas presenter å skicka till Pappas mobil för vi har bytt mobil i några dar för ja vill se.Hälsningar Mamma.

PS Var snäll mot Pappa

2011-02-16 @ 23:06:00
Postat av: Sandra

Hahahaha, bra försök Pappsen!;P

2011-02-18 @ 19:57:30
URL: http://sanjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0