Idag är ingen vanlig dag..

Tjabba!

Idag är det Simpans 21årsdag! Fast han är icke på Eskilstuna mark för han har match ikväll så något firande blir det inte idag. Fast Melle är inte hemma han heller han är på äventyr i Malmköping så det hade ju inte blivit så värst mycket firande iallafall.
Jag är alltså ensam hemma ikväll. Skönt men tråkigt! Jag blir ju så jädrans rastlös när jag är själv. Om jag ska vara ärlig så är jag inte långt ifrån att gå och lägga mig nu för jag är ruskigt trött. Får man gå och lägga sig innan klockan åtta på en fredag? Det är ju nästan pinsamt..Fast jag har ju hela dagen i morgon uppbokad med dop och grejer så lite sömn idag skulle ju vara bra för kropp och knopp. Jag ska liksom vara borta klockan nio i morgon bitti och då ska jag vara duschad och allt innan så någon sovmorgon får jag ju inte fast Melle är på bortaplan.

Äsch jag skuttar nog ner i sängen nu, hittade en film jag kan kolla på.
Vi höres friends!Posshpossh som Melle brukar säga!


Kommentarer
Postat av: anna

Va söt du är & va snygg blogg du har :)

2011-02-20 @ 17:13:56
URL: http://annamariakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0