Jag tror..

Jag tror att jag är påväg att bli sjuk, INTE bra! Jag ska ju på E-mans dop på lördag! Får ej missas liksom.
Har även viktiga saker inplanerade nästa vecka.
Igårkväll var som sagt Elin och Tessa här. Mys, blev mycket tjejsnack. Sånt behövs ibland.
I morse när jag hade lämnat av Melle på förskolan gick jag och möte upp Tessa och lillen så gick vi hem till Emma där det blev ännu mer girltalk.

Jag är glad att Therese har flyttat till stan igen! Nu kan vi ses när vi vill. Det behöver inte planeras och kollas tågtider. Hon bor bara en 5 minuters promend bort, det är bra! Vi har träffats fyra gånger dom senaste sex dagarna. Förut var det en gång varannan månad så nu är jag nöjd och glad!

Ojoj måste visst springa iväg och hämta Melle nu!

Ps. Hårfärgen blev mycket snygg igår

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Ps: Du blev en riktig pingla i hårfärgen ;)!!

2011-02-16 @ 19:52:58
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Emma

Hårfärgen såg finfin ut, och inte kom jag ihåg o säga det :)

2011-02-16 @ 21:06:54
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0