Jag är tillbaka..igen!

Tare lugnt! Jag är inte död....än. Jag har haft tokmigrän hela dagen och Melle har varit magsjuk i en vecka nu och det verkar inte vara slut än. Jag hade nog den absolut värsta dagen i mitt liv nu i veckan. Men några fler detaljer än att det handlar om en magsjuk unge behöver ni nog inte ha, haha.

Idag har jag och Melle kollat på dom fyra första Harry Potter filmerna. Vi har med andra ord inte gjort ett skit idag, men är man sjuk så är man. Som fort det var ett djur med i filmerna blev Melle helt galen och började peka och skrika "KiiiiiiiissssEE". Tillochmed ugglorna fick vara små kissekatter. Jag tror att han kommer försöka tjata sig till en när han börjar prata ordentligt, synd för han att jag hatar katter. Hundar är bättre men dom är så jobbiga att ta hand om, dessutom gillar inte Melle hundar speciellt mycket. Vi får helt enkelt köpa en guldfisk!



Kommentarer
Postat av: Tessa.

Hihhi ser det framför mig hur han skriker kisse ;) ni kan få ta vår kiss-katt!!

2011-02-05 @ 16:30:21
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0