Home sweet home

Pjuuh! Att vara i badhuset några timmar med en liten kid är som en vecka på träningsläger! Jag är helt slut, skulle kunna somna på en halv sekund om jag la mig i sängen. Melle och hans mormor var lika trött dom! Inte så konstigt eftersom lillemannen har myror i brallan och ska vara överallt hela tiden. På slutet hade han blivit så modig att han bara slängde sig ut i rutschkanan utan att ens bry sig om att han hamnade under vattnet när han kom ner.
Har en känsla av att vi kommer att bli stammisar på badhuset här i stan!

Tyvärr blev det inga bilder för jag vågade inte riktigt ta med våran kamera dit, dels för allt vatten och dels för att risken att den skulle bli snodd är gaaanska stor. Jag ska nog skaffa mig en liten slit och släng kamera som man kan ta med sig när vi ska ut på äventyr där våran lite dyrare kamera inte passar in!


Hittade en bild på Melle när han var ungefär 4 månader! Tänk att han fyller 2år nästa månad, helt sjukt! Känns som vi tog den här bilden alldeles nyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0