Drama

Tjaa!

Sitter och försöker komma fram till vad vi ska ha för tapeter just nu. Skit svårt ju!
Köket har jag redan bestämt, det bli ljusgrått. Tvrummet och hallen är svårare. Jag har hittat en tapet som är jättefin den är brun med guldiga sträck på...okej det lät fult när man sa det såhär men dom är fina i verkligheten. Dock funderar jag på om det kommer bli för mörk så att jag ska ta en beige tapet istället. Men jag gillar ju mörkt och det kan ju inte bli värre än den fula typ senapsgula vi har nu.
Vi(läs jag, Simpan bryr sig inte, haha) måste ha bestämt tills i morgon bitti vilken vi ska ha. Fast egentligen måste jag bestäma mig typ NU för jag ska åka ifrån stan om lite dryg en timme och så kommer jag inte hem förnsen senare i veckan och då är det ju kanske lite sent att ångra sig.

Måste skynda mig nu så jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0