Shoe tiiiime!

Håller på och rensar bland mina skor. Har precis räknat dom nu(nörd?..) och jag har kommit fram till att jag har 70 PAR skor. Det är inte illa pinkat med tankte på att jag kastade en hel del innan flytten också. Fast iförsig så hade det ju inte varit så dåligt även om jag inte hade kastat lite innan. Jag tror inte att jag känner någon som har så mycker skor som jag. Det sorgliga är ju att jag bara använder typ 10 av alla 70 skor. Så nu tänkte jag vara duktig och tänka som en vuxen och faktiskt göra mig av med typ hälften för jag behöver dom ju inte egentligen. Det tar bara onödig plats. Fast nog tar det emot lite allt!




Kommentarer
Postat av: Tessa.

OJ!!! Men kasta de inte, lämna in de till myrorna eller något :D ♥

2011-01-14 @ 16:00:19
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0