Utkast: Jan. 11, 2011

Ojoj! Har precis kört mitt andra träningspass idag! Jag passade på att träna när Melle var på förskolan och nu har jag och Melle haft disco här hemma i vardagsrummet. Fast han ska mest sitta i famnen medans jag ska skutta så mycket jag bara kan. När jag har det som jobbigast det är då Melle har som roligast så det är väl bara att köra på, haha. Har redan träningsvärk i armarna! Och lite i öronen för han vill lyssna på samma låt hela tiden. Det ska vara den här Barbra streisand låten med Duck Sauce och så tjuter han med allt han kan.
Jag tror nästan discopasset var värre än morgonpasset, kanske ska öppna gymdiskotek här hemma.
Undra varför disco stavas med c och diskotek med k?

Jaja strunt samma! Lägenheten är klar nu iallafall så nu är det bara tavlor som ska hängas upp och sen tänkte jag vara duktig och lägga ut lite bilder åt er;)

Nu vill Melle dansa mera, hallå träningsvärken! Roligt sen när jag ska ta mig upp på läktaren i ishallen ikväll, can´t wait!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0