Hallå 2011



Det känns så himla underbart med ett nytt år....Eller? Känner ingen skillnad om jag ska vara ärlig. Mitt liv är lika perfekt och underbart som vanligt, hehe.

Jag håller på att packa ihop vårat hem just nu. Nej vi ska inte flytta igen, vi ska få nya tapeter i hallen, tvrummet och köket i morgon. Eller tapeterna kommer nog inte upp i morgon men gubbarna som ska fixa det kommer för att påbörja det hela imorgon. Känns skönt! När det är gjort kan vi flytta in ordentligt. Känns inte riktigt som att vi har gjort det än eftersom vi inte har en endaste sak på väggarna. Onödigt att sätta upp det i en månad och sen ta ner allt tapetsera om och sätta upp det igen. Jaja, nog om det!

Nyår var bäst! Hade hur kul som helst. Jag, Simpan, Elin, Simpan2 och Peter var här hemma och käka trerättersmiddag och drack oss snygga. Sen blev det stan för att kolla raketer och pussas och kramas klockan tolv. Efter det mellanlandade vi hemma hos Simpa2 där Madde och Ewe dök upp. När vi hade blivit ännu snyggare gick vi vidare till nästa stället där det bjöds på dans och tevligt umgänge. När det började närma sig morgon blev det dags att ta oss hem med vissa stopp för lite snöbollskrig och sisodär klockan halv sex klev vi in genom dörren och stupade i säng på ett ögonlock. Mycket bättre kväll kunde det inte ha blivit men det är väl kanske inget konstigt när man har världens bästa vänner!

Dags att fortsätta med mitt roliga söndagsnöje nu kanske!



På återseende mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0