Galen..

Hallå darlings!

Haft en awesome helg, som vanligt! Fredagen var jag hemma ensam för Simpan var ute och firade sin semester med sina homeboys. Skönta att vara själv ibland även om jag blir rastlös efter fem min, haha.
Lördagen åkte vi ut till svärisarna och hade det mysigt. Melle lekte med vattenslangen, jag solade och sirpan(han får allt fler smeknamn märker jag) tog det lilla lugna i skuggan. Vi blev bjudna på grillat och rosé. När det närmade sig sovdags för den lille åkte vi hem till stan och droppa han i sängen.
Då blev jag uppraggad av dom två bästa, Tovan och Ellen!Hade en såndär riktigt bra kväll som det bara inte går att undvika med dom där brudarna. Hängde med dom fram till klockan halv sju på morgonen, jisses!
 Men don´t worry, jag var uppe redan innan Melle vaknade på morgonen så det är ingen fara. Att kombinera mammalivet med baraSandra livet går alldeles fantastiskt utmärkt alla ni som påpekar att jag borde sitta inlåst i ett rum tillsammans med Melwin året runt! Det roliga är ju förstås att det kommer från folk som samtidigt tycker att Simon borde vara hemifrån oftare? Haallå, vart är hjärnan? Melle var ett gemensamt beslut, vi tar alltså hand om honom TILLSAMMANS och har LIKA mycket ansvar båda två!Puss

Söndagen spenderas med Melle, Simpan, Ellen och Tove. Vi hade mys och pratade strunt.
Dagen idag har vi hängt i lekparken och på djurgårn för att kolla in djuren som dom har där, kaninerna var bäst! Dom fick tillochmed en slängpuss när vi gick.


Och nu är det dags för en dusch!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Nej Sandra, det var bara du som skaffade barn hihihi! Nej men seriöst - vad är det för spånhuvuden som säger sådant? Suck vad trött man blir på folk som lägger sig i!



KRAMIS ♥

2011-07-11 @ 21:52:23
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: toveKKKK (uknow)

FETT ROLIG HELG BRUUUSCHAN! LÄR GÖRAS OM SNARAST OCH JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER MED FLIT! TACK SOMFAN FÖR HELGEN MED ER, sjukt jävla underbart att ha er vid min sida. :) puss baby <3

2011-07-11 @ 23:05:12
Postat av: Sandra

Tove- Oh snap!;D

2011-07-12 @ 14:22:10
URL: http://sanjon.blogg.se/
Postat av: toveKKK

oh snap, is the shit ;D

2011-07-12 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0