Hellu världen

Herregud!! Det har nästan gått en månad sen sist jag skrev, inte konstigt att folk har börjar gnälla på mig!hehe

Vad har jag gjort som har varit så viktigt då? Jo jag har..

  • Jobbat som en idiot, jobbat i stan, jobbat i köping, jobbat i strängnäs jaa ni fattar!
  • Haft klassträff, så jääkla kul!!
  • Fått en riktig anställning på firman pga punkt nr 1 däruppe(Yes!)
  • Hängt med familj, släkt och friends
  • Hosjöopen såklart! Vem vill missa det liksom, inte jag.
  • Firat midsommar
  • Lensat IKEA i Västerås
  • Massa mer som jag har glömt bort nu, hehe.

Nu är jag ledig ifrån jobbet i fem veckor, är inne på min första vecka nu. Lite skönt! Simpan gick på semster idag och Melle gick sista dagen på förskolan igår så nu har vi fyra veckor att spendera tillsammans, härligt! När Melstar kommer tillbaka till förskolan efter ledigheten så ska han byta avdelning till dom stora barnen, uhu läskigt! Han var så gullig idag så jag ville typ börja grina, gjorde dock inte det är för cool för sånt. Jag hade fixat iordning mig i morse och så kommer han fram till mig och säger "Mamma ää fiiin" så ger han mig en puss och en såndär riktigt hård lång kram, snutten!



Jaa det var väl det jag ville säga, hörs om en månad då;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till den riktiga anställningen.

2011-07-22 @ 15:10:37
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0