Tjejkväll is the shit!

Tjejkväll för ett par veckor sen!Kungligt rolig kväll/natt/morgon! Dock var bara kameran med en kort liten stund i början på äventyret tråkigt nog, jag är lite dålig på det här med att ta kort. Jag vill bara vara med på alla bilder själv, haha!

Började kvällen med mitt kännetecken här i stan, shottar!hehe


Ladies! Tokallvarliga.



Väldigt inte allvarliga, alltså den mera sanningsenliga bilden, haha



Snygg Ellen!



Tovis och jag, min partner in crime!



Min nya favoritklänning, lätt!



Så tar vi en extra med mitt tjjusiga hår. Nöjd redhead!


Kommentarer
Postat av: tove

AHHAH vilka bilder, fyfan vilken kunglig kväll, livin the D :D

2011-06-11 @ 09:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0