Twisted

Smart val av mig att bli ihop med en kvällstrött pojk när jag själv är väärldens nattuggla?svar: Nej!
Det är ju på natten allt är så himla bra, varför vill man ligga och sova då? När jag bodde hemma hos mor och far var jag alltid uppe sent, lyssnade på musik och satt och dag(natt)drömmde medans jag sminkade mig och fixade håret samtidigt som jag stirrade på mig själv i spegeln, normal tjej hehehe. Det är nog det bästa jag vet. Sminka mig och dagdrömma, det är livet!haha

Köpte nya converse idag. Hade planerat att köpa vaniljvita men fanns ej i min storlek. Började grina och tog ett par kritvita istället, som sist. Har letat efter ett par vaniljvita i typ?två år. När dom äntligen tog in det till nilssons så tog 36:orna slut på typ fem minuter, WHY? Om någon har ett par och vill typ bli av med dom så skulle jag ju inte bli arg och jag fick dom.

Alltså jag ligger här på soffan och funderar på om jag ska orka resa på mig, gå fem meter och hämta kameran och visa Melles frisyr....
Jo jag gör nog det, blir lite extra träning, hehe. Så tänker jag om allt som är jobbigt, extra träning då känns det inte så jobbigt längre liksom.

Tadaa! Men jag måste nog faktiskt säga att det är snyggare i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: sannaaa

haha sandra, han är ju fett snygg ju. ascool frisyr!

2011-06-17 @ 21:03:20
URL: http://discosanna.blogspot.com
Postat av: Sandra

haha visst är han;) Han hälsar och säger tack;D

2011-06-18 @ 11:04:34
URL: http://sanjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0