Det var på håret

Juste glömt att berätta att jag har färgat håret, IGEN!heheh Jag kommer tappa det snart, helt seriöst. Men jag kan ändå inte låta bliiii att färga det igen och igen och igen. Måste skärpa mig! Roligt att vara hårlös sen när jag är typ 25?Inte så roligt kan jag tänka mig.

Innan såg det ut ungefär såhär



Nu ser det ut ungefär såhär



Är jag nöjd med hårfärgen jag har nu då? Hmmm...Nej inte direkt!Men jag tror jag får leva med den ett tag för jag har färgat håret fyra gånger på två veckor nu, oups!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Svar: Hihi men vad bra, då kan vi dra ihop några stycken och sitta och vara pensionärer tillsammans ;) ♥

2011-03-17 @ 12:53:35
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0