Godmorgon!

Godmorgon!

Kom nyss hem, har varit och lämnat Melle på förskolan. Han blev jätteledsen idag! Lite skillnad mot igår då han blev helt lycklig och tillochmed glömde bort att säga hejdå.

Jag ska snart ta mig ner till stan och fixa min mobil. Får se om jag får lämna in den eller vad som händer.

Först ska jag få i mig lite frukost hade jag tänk, och så måste jag leta fram alla papper om mobilen.

Melle har börjat använda hårspänne nu för luggen har blivit så lång. Han går runt och klappar sig på huvet och säger fiiiiiiiin hela tiden, haha!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

ÅHH så fin!! Min lilla snygging ;) ♥

2011-03-09 @ 17:46:25
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0