Happy birthday till mig!

Har precis kommit hem ifrån KC och stan nu. Först hade jag möte och sen sprang jag och inhandlade ett par kuddar till soffan. Det blir sååå bra här hemma nu. Jag blir så nöjd att jag inte kommer vilja gå hemifrån. Bilder kommer senare idag eller i morgon, fortfarande lite småfix som jag ska göra!

Sen får vi ju inte glömma att idag är det MIN dag! Jag blir 21år, Grattis mig!
Om en liten stund kommer Malin och hälsar på mig så nu måste jag knuffa undan alla gamla möbler från dörren så att hon kommer in här, haha! Någon som är intresserad av soffbord och en tvhylla? Säg till isåfall!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Therese.

GRATTIS BABY!!! ♥

2011-03-22 @ 20:39:17
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0