Lånemobil

Sådärja! Tillbaka från stan. Ni kan aaaaldrig gissa vad som hände när jag tog upp mobilen i butiken?? Den funkade igen!! Där står jag och känner mig hur korkad som helst "min mobil funkar inte......eller oj nu funkar den heheehe"!

Men dom skulle skicka iväg den iallafall så att det inte händer igen. Så nu har jag fått en lånemobil, dom är alltid så snygga, Not!
Jag stog och tänkte för mig själv när han skulle gå iväg och hämta den "inte en samsung, inte en samsung snälla snälla snälla" och ut kommer han med en..samsung!Haha vilken dag!

Iallafall det jag vill komma fram till är att jag har förlorat vissa nummer som inte var sparade på simkortet.
Det tokiga är att jag inte riktigt kommer ihåg vilka nummer som är borta så om ni skickar ett sms så vore det bra om ni skriver vem det är ifrån;) Jag har fortfarande kvar samma nummer som innan.

Tove ditt nummer har försvunnit det vet jag såå skicka ett sms när du ser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0