Överkörd

Jag mår sååå inte okej idag! Känns som jag har blivit överkörd av en lastbil femton gånger ungefär.
I morse snoozade jag fem gånger innan jag tvingade mig upp släpade Melle till förskolan och lämnade han i dörren. Eftersom jag är sjuk så ville jag inte gå in bland alla dom små och smitta ner dom. Sen tog jag mig hem igen och kastade mig i sängen och sov fram tills nyss. Det behövdes! Känner mig piggare i huvet nu men inte i kroppen. Hoppas Melle inte har sovit middag på förskolan för då kan vi sova på soffan sen, precis som igår, hehe!
Då hade han inte sovit därborta så när vi kom hem ville han sitta och kolla på film och ta det lite lugnt. Efter en minut in i filmen låg han och sov i min famn. Det är nog det mysigaste jag vet!

Nehe nu ska jag nog ta på mig lite kläder och gå iväg och hämta hem lillen. Sen hem och vila så jag blir frisk tills på lördag. Jag måste vara frisk i helgen! Då är det tjejkväll hemma hos Tessa eftersom det inte blev någonting sådant innan bröllopet. Det var ju hemligt så det blev ju lite svårt att ha en möhippa då liksom, hehe!


Kommentarer
Postat av: FiiaJonsson

Hej du, jag vet inte om du fått mitt sms eftersom jag inte fått något svar.

vädret spelar en hel del roll, men enligt nyheterna ska det bli fint på lördag så de blir troligtvis då.

Hör gärna av dig, hejj :)

2011-04-01 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0