Snyggingar

Ojojoj idag kommer vi bli många tusenlappar fattigare! Vi ska nämligen åka iväg om en timme för att hämta och betala våran nya soffa. Dessutom så kanske vi kommer få med oss ett nytt köksbord och stolar hem, om det fortfarande finns kvar vill säga. Om det är slutsålt kommer jag börja gråta för det är det finaste bordet som jag sett i hela mitt liv, haha.

Jag har precis suttit här och gjort läxor som jag fått ifrån Ulf på KC. Känns bra att gå i "skolan" igen faktiskt. Mycket bättre än vad jag trodde.

Nu vill inte Melle att jag ska sitta här längre så nu ska vi ut till köket och fixa oss lite mat.

Min favoritbild på mina små gullefjun Edvin och Melle när vi var hemma hos Tessa förr förra veckan.
För att vara lite mer exakt så var det på Melles födelsedag faktiskt. Vi hade varit på stan innan och hittat dom här UNDERBARA kläderna. Melle fick sin i födelsedagspresent av mig och Edvin fick sin i namnsdagspresent ifrån Tessa.
Lite roligt faktiskt att Edvin har namnsdag på Melwins födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Emma

du får visa bilder sen :)

2011-03-21 @ 18:45:27
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0