Tjabba!

Tjabba!

Har varit en väldigt upptagen helg. Därav låg update!
I lördags var vi som sagt i Malmköping på isracing. Fast jag hade så mycket att göra hemma så var bara där en liten stund sen tog jag bussen hem till stan igen. När jag klev på bussen så satt min gamla klasskompis Robin där. Det var så kul och träffa honom igen, jag insåg ganska snabbt att jag saknar honom. Vi satt ihop som klister under högstadietiden. Alla trodde att vi var ett hemligt kärlekspar för att vi umgicks så mycket, haha.

När jag kom hem spenderade jag restan av dagen med att baka till kalaset, blev klar vid halv tio på kvällen. Då hade Simpan kommit hem också så då blev det mys i soffan. Sen blev det söndag och dags för släkten att komma och fira oss. Melle fick MASSOR med fina presenter och hur mycket kläder som helst, tack alla. Jag och Simon fick cash så nu ska vi köpa en ny soffa!(Kusin fia om du läser det här kan du få ta över den vi har nu, har nämligen hört att du vill ha den!;)).
Senare på kvällen kom Kämäräinen, Elin, Heimann och Jimmy med mera presenter. Jag försökte få dom att äta upp allt fika, gick sådär! Nån som vill komma och fika?hehe. Dom blev kvar ända till strax innan elva så sen blev det sängen.

Idag hade jag min första dag på KC, verkar kanon. Är ledig i morgon men sen ska jag vara där resten av veckan. Efter KC och förskolan så bjöd jag över Tessa och E-man för ett andra försök att bli av med all fika, gick sådär idag med. Melle fick en jääättefin present av dom! Bilder kommer, imorgon..kanske..he..he!
Nu ska jag lägga mig på soffan och invänta Simpan som har varit i ishallen hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: FiiaJonsson

Hehe, ja det vore inte helt fel eftersom den enligt mig är super mysig! kan kolla med pappsen lite, om den finns kvar såklart! :)

2011-03-17 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0