På min tid!

Alltså jag älskar bilddagboken!Hahaha..När jag har tråkigt brukar jag gå in på min eller mina vänners bdb och kolla på alla gammla fula bilder, haha. Ibland undrar jag hur jag tänkte med vissa kläder, frisyrer och hårfärger. Hoppas dom aldrig raderar Bilddagboken!

För någon dag sen när Melle sov och Simon var i ishallen så kollade jag igenom Tessas bdb så jag tänkte bjuda på några tjusiga bilder som jag har stuligt därifrån! Hoppas det är okej Tessa, om det inte är okej såå... är det redan försent nu!haha

Här kommer dom enjoy!

Jag 17år i skolan!

 
16åriga jag hemma hos Tessa


Jag och Tessa hemma hos henne



 

Simon som 18åring!Hahah


Jag och Rilleboy som är lång som en flaggstång!
 



Klassen i ettan







Haha, jaa som sagt som vet jag inte riktigt hur eller med vad jag tänkte alla gånger!
Simons kommentar när han såg alla bilder "Fan, du var ju ganska snygg när du var blond"
Hehe....tack..tror jag!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Haha jag brukar också kolla på gamla bilder på bdb! love it ;)

2011-03-28 @ 17:34:03
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0