Hellu!

Long time no see!

Förra veckan var fullproppad med grejer varenda dag, därav ingen bloggning;)Tänkte dra en liten snabbgenomgång så ni vet vad jag håller på med om dagarna!

Måndag- Köpa nya möbler till hemmet + allt fix som hör ihop med det.
Tisdag- Först KC, sen kom Malin hit och hade med sig den största tårta som jag sett i mitt liv för att överraska mig på födelsedagen, hur snällt är inte det? På kvällen kom Simpans föräldrar hit och fikade.
Onsdag- Tovan kom och hälsade på vi gjorde de vi brukar göra när vi ses, prata skit, gå ner till stan och busa med Melle. Plus en liten hemlis som ni får veta senare, hehe!
Torsdag- Hängde med Tessa och E-man. Vi promenerade, pratade strunt och kollade in våra nya möbler här hemma.
Fredag- KC hela förmiddagen, sen hämta Melle. Han hade stängt in sig på toaletten och var ledsen utan att någon märkte det försen jag kom dit och undrade var han var någonstans, inte det roligaste jag varit med om!
Sen gick vi hem och sydde nya gardiner med Nalle Puh på till Melwins rum, då blev han glad igen.
Lördag- Badhuset hela dagen med lilla familjen. Det var mycket folk men roligt iallafall, Melle var lycklig.
På kvällen när Melle hade lagt sig bestämde jag mig lite sådär spontant för att gå hem till Johanna som bor hundra meter härifrån där Sanna som var på hemvisit från London hade samlat alla vänner, typ halva malmköping och några till från andra stället. Mycket bra kväll, jag var lycklig! Jag har bra vänner!
Söndag- Morgonmys i sängen med hela familjen, Melle gav mig många kramar och sa Muismis(myspys). Ingen dålig start på dagen, han måste vara den gulligaste som finns! Resten av dagen handlade om mat. Skriva matlista, handla mat och laga mat.

Bra vecka!

Idag är det måndag och Melle är sjuk, inte så bra!


Old pic!
"Mamma sluta nu, jag vill inte vara med har jag ju sagt!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0