redhead

Jag ringde nyss för att söka ett jobb! Läskigt att prata i telefon med folk jag inte känner, fast börjar faktiskt bli bättre på det. Iallafall, killen jag skulle prata med hade semester. Typiskt! Nu blev jag ju rädd i onödan. Bättre lycka nästa gång!

Idag är Melle på förskolan, dom har maskerad idag!Han skulle ha haft på sig sina fina cowboy kläder som han fick när han fyllde år men det ville han inte. Ístället rev jag fram ett par lite förstora brallor så fick han vara en hiphopgangster, hahah!Ni skulle sett vad söt han var i morse. Han stog framför spegel i hallen och sa att han var snygg och pussade sin egen spegelbild, Haha.
Ska snart springa iväg och hämta honom, tänkte stanna i lekparken på vägen hem. Simpan ska jobba över ikväll första gången ever så vi har ju all tid i världen.

En lite halvkass bild på håret!;)

Kommentarer
Postat av: Tove

snygging :D

2011-03-30 @ 16:21:30
Postat av: Therese.

Hihi, har du någon bild på coolingen då ;)? Snygg du blev i håret, som vanligt :D ♥

2011-03-30 @ 19:04:39
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tove du kan vara snygg!



Tessa nej tyvärr så fick jag ingen bild på honom:P

Tack så mycket:D

2011-03-31 @ 19:13:42
URL: http://sanjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0