En knöl i bröstet!

Hej vänner! Jag har varit borta härifrån ett tag nu IGEN!! Att jag aldrig kan lyckas hålla en lagom uppdatering.
Men jag har iallafall en väldigt bra förklaring till varför. Eller TRE förklaringar faktiskt!

Förklaring 1. Jag har varit på resande fot! Besökt Flen, K-holm och Malmköping för lite olika uppdrag.

Förklaring 2. Melle har varit sjuk i två veckor. Han blir alltid som ett litet plåster på mig när han inte känner sig pigg så vi har typ suttit ihop dygnet runt..nästan iallafall.

Förklaring 3. Jag hittade en knöl i mitt bröst förra veckan! Jag har INTE cancer, ta det lugnt.
Men det är väl mest pga detta som jag inte har skrivit på ett tag för jag har kännt mig lite...ur balans och typ totalt vettskrämd!
Den senaste veckan har gått väldigt mycket uppochner, ena stunden var jag tokdöende och grina som en bebis. Jag satt och tittade på Melle och tänkte att han skulle få växa upp utan mig, utan sin egen mamma. Han skulle inte veta hur jag var. Klart att det skulle finnas bilder och sånt men han skulle inte känna MIG. 
Någon timme senare var det ju absolut inte någon fara alls, jag mådde hur bra som helst. Klart att jag inte skulle dö, hur kunde jag vara sådär larvig?(Fast larvigt var det ju inte, såklart att man blir orolig liksom)

MEEEN..

nu är knölen borta och jag är tillbaka..IGEN;)




Kommentarer
Postat av: tove

men åååååååååååh nu fick jag hjärtattack, och inte ringer du och berättar sånt här. usch vad jobbigt det måste ha varit för dig :(

2011-03-08 @ 22:22:59
Postat av: Sandra

Tove:

Jag ville inte prata om det och oroa folk i onödan så det var därför jag inte sa något:(Det var väldigt jobbigt men nu är det ju bra igen;D<3

2011-03-09 @ 09:23:21
URL: http://sanjon.blogg.se/
Postat av: Tove

Men det spelar ingen roll om du går runt och mår dåligt vill jag veta! Jag är rädd om dig <3

2011-03-09 @ 12:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0