Söndagsmys

Idag har vi varit på stan med Melle och skaffat nya pjuk till honom. Två par blev det, mycket tjusiga! När vi var i skobutiken så var det en mamma och dotter där samtidigt, dottern var väl runt 8-9år kanske.
Följande konversation utspelar sig mellan dom.

Mamma: Dom har ju inte min storlek i dom här skorna!!
Dotter: Men mamma, det gör ingenting du köpte ju nya skor för några dagar sen.
Mamma: Nej jag har inte köpt några nya skor!
Dotter: Joho dom dära svarta
Mamma: Jaha dom
Dotter: Juste mamma kom nu, du behöver inga mer skor.
Blablabla

Haha det borde ju vara tvärtom kan man ju tycka, snacka om att dottern kommer spara pengar om hon fortsätter sådär!

Sen drog vi till ekängen och kolla fotboll och när vi skulle därifrån var det på håret att jag blev överkörd. Det var några killar som åkte runt och lekte med bilen och kom lite väl nära. Ganska onödigt att göra det när det är massa folk i närheten tycker jag. Speciellt små barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0