Träning på en fredag

Fredagkväll och här sitter jag ensam hemma och tycker inte ett dugg synd om mig själv. Det är någonting som jag väldigt ofta annars gör när jag ofrivilligt blir lämnad ensam. Idag är det skönt, det är lugn och ro och tyst och alldeles sköönt! Simpan hänger med sin pojkvän Matte, dom träffas nog mer än vad jag och Simon gör. Dom jobbar ihop, spelar hockey ihop och jaa det var väl allt. Men jobba och hockey tar ju upp typ 6/7 av veckan så det är rätt mycket ändå. Men det gör ingenting, jag gillar Matte så vi kan dela på Simon.

Ikväll hade jag tänkt att jag skulle träna, har varit inställd på det ända sen igår när Simon meddelade att han skulle befinna sig på annan plats. Sen när Melle hade gått och lagt sig och killarna hade gått härifrån så började jag fundera på om jag skulle strunta i det. Jag har funderat fram till alldeles nyss. Jag bestämde att jag ska minsann träna, sen fastnade jag i köket påväg till träningsgrejerna. Nu står det en kladdkaka i ugnen, träningen tar jag en annan dag eller typ nästa år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0